חותם אמינות
חותם אמינות PREMIUM
מוענק ל-עדי מעליות בע"מ

התקנת מעלון לשיפור הנגישות ואיכות החיים

בעולם המהיר של היום, בו נגישות ונוחות ממלאות תפקיד מכריע בחיי היומיום שלנו, התקנת מעלון יכולה להשפיעה באופן משמעותי על איכות החיים של אנשים עם בעיות ניידות. כבר למעלה מ-26 שנים שאנו בחברת עדי מעליות מסורים לשיפור חיי הלקוחות שלנו, הפזורים ברחבי הארץ, באמצעות התקנה נכונה ומקצועית של מעלונים ביתיים. במאמר הזה זה נבין מה זה מעלון, נבחן את היתרונות של התקנת מעלון ביתי, הרכבו וסוגים של מעלונים שיש בשוק , ומדוע כדאי לבחור בשירותי עדי מעליות עבור התקנת מעלונים לבית.

מה זה בעצם מעלון

מעלון הינו אמצעי ממונע לשינוע והרמת משאות ואנשים בעלי מוגבלות בין מפלסים וקומות. למשל, מעלון יכול לשמש אנשים המתניידים עם כיסא גלגלים ממונע, ולעליית מפלס עם עגלת תינוק. בעיקרון, המעלון משמש למעבר בין מפלסים שגובהם לרוב פחות מקומה או של קומה אחת. ההתקנה הינה חיצונית או פנימית בבית פרטי וגם בדירה, אנכית כמו מעלית או מקבילה לגרם מדרגות. המעלון יכול להיות מותקן בין מפלסים של בית פרטי או דירה, בדרך כלל במקביל לגרם מדרגות, בתור מעלון חיצוני לבית כמו ממפלס חניה לכניסה לבית, וממפלס הרחוב לכלי הרכב.

מרכיבי ויתרונות מעלונים לבית

מעלונים מורכבים מערכות הידראוליות שיכולות להיות להן מתגי שליטה ובקרה. מתגים על המעלון עצמו מעניקים למשתמש לשליטה במעלון, ומתגים מחוץ למעלון המספקים שליטה במעלון לאדם נוסף. כמו כן, מעלונים יכולים להיות עם מנגנון אוטומטי בדומה למעלית שבת. יש לציין כי קיימים סוגים שונים של מעלונים, וחברתנו מתקינה את הסוג הנפוץ ביותר, של מעלונים עפ פיר, העובדים כמו מעלית רק במהירות איטית יותר.

עבור אנשים בעלי מוגבלויות מעלונים לבתים פרטיים או לדירות יכולים לשפר באופן ניכר את איכות החיים, וזאת בזכות מספר יתרונות בולטים:

  • נגישות: מעלון לבית מאפשר לאנשים עם קשיים בתנועה לעבור בין מפלסים וקומות.
  • עצמאות: המעלון מעלה את רמת העצמאות של אנשים בעלי מוגבלויות ומקטין את הצורך שלהם בסיוע חיצוני.
  • תפעול: מערכת ההפעלה והשליטה של מעלון ביתי הינה נגישה, נוחה ופשוטה לשימוש.
  • התקנה: בהשוואה למעלית, התקנת מעלון בעזרת מתקין מעלון מקצועי הינה זולה ומהירה, ללא צורך בבניית פיר, ולא אחת אינה מחייבת לבצע שינויים מהותיים במבנה.

כתובת מקצועית להזמנת והתקנת מעלון ביתי

מבקשים להתקין בביתכם מעלון? לא בטוחים איזה מעלון לבחור והיכן כדאי להתקין אותו? כדאי לכם ליצור קשר עמנו לקבלת סיוע ולוויי מקצועי בנושא. לנו בחברת עדי מעליות יש ניסיון רב שנים בהתקנה בטוחה ויעילה של  מעליות ומעלונים מסוגים שונים, ואנו  נדאג להתאים לכל בית ולכל צורך מעלון נכון.


להתקנת מעלונים לבית, לקבלת מידע וייעוץ מקצועי נוסף בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם עדי מעליות בטלפון 077-4366090